woensdag 31 maart 2010

'Schetenman' weer actief in Denemarken

KOKKEDAL - "Laat een scheet op mij", luidt de vraag die intussen al een hele reeks vrouwen gesteld kreeg. Wederom is in Denemarken de zowel beruchte als beroemde 'Schetenman' met zijn uiterst zonderlinge hobby bezig.

Al vanaf januari dit jaar is de Schetenman (Pruttemanden) actief in de plaats Kokkedal in de Deense regio Seeland. Daar gaat hij te werk door passerende vrouwen te betasten en hen vervolgens te vragen of ze een wind op hem willen laten. Na een rustige periode heeft dit heerschap met zijn eigenaardige fetisjisme opnieuw toegeslagen. Een joggende vrouw werd op een bospad bij Kokkedal Slot door de man aangesproken. "Toen ik me omdraaide om te zien of hij er nog was, ontdekte ik dat hij zijn hoofd tussen mijn billen had gestoken en vroeg of ik een scheet op hem wilde laten", vertelt ze aan een Deense webkrant. De man bood haar een bankbiljet van 1000 kronen aan, maar de vrouw weigerde en rende vervolgens naar het huis van een vriendin in de buurt. Wie de Schetenman nu eigenlijk is, blijft een raadsel. De politie van Noord-Seeland heeft tal van tips ontvangen, maar vooralsnog bestaat er geen concreet beeld van hem.

Fanclub
Extra bizar is dat zijn praxis blijkbaar zo wordt gewaardeerd dat er voor hem een heuse fanclub op Facebook is opgericht. De groep onder de naam 'Pruttemanden' heeft op het forum inmiddels ruim 1400 aanhangers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Copyright © 2010 DeNoordse.nl. Alle rechten voorbehouden